WinterCraftBG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
WinterCraftBG

    Правила при пускане на кандидатура за Админ/Модератор

    avatar
    StarWay
    Owner


    Брой мнения : 4
    Join date : 09.05.2015

    Правила при пускане на кандидатура за Админ/Модератор Empty Правила при пускане на кандидатура за Админ/Модератор

    Писане by StarWay Пон Май 11, 2015 12:37 pm

    1.Кандидатура се подава в раздела ,,Кандидатури''
    2.След отхвърлянето на кандидатура, играчът може да подаде нова едва след 1 седмица!
    3.Всяка подадена кандидатура се разглежда и оценява от екипа!
    4.Играчите нямат право да коментират кандидатурите!
    4.При одобрена кандидатура, играчът трябва да се свържи по скайп с Хостера, след което получава съответните права!
    5.Играчите нямат право да пускат две кандидатури едно след друго, наказва се със служебно отхвърляне или забрана на достъпа до форума за 2 дни!
    6.Всяка седмица в събота или неделя екипът ще взема решения дали някой със ранг Админ/Модератор не влизал дълго време да напусне екипа!
    7.Играчи станали ранг Модератор имат право да пуснат кандидатура за Админ!
    8.Всеки играч член на екипа може да го напусне по всяко време със основателна причина с право на връщане отново на същата ранг позиция!





    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Въпроси на които трябва да отговорите при подаване на кандидатура

    1.Истинско име:
    2.Ник в сървъра:
    3.На колко години сте:
    4.От кой град/село сте:
    5.Защо искате да станете Админ/Модератор:
    6.От колко време играете в сървъра:
    7.Разбирате ли от плъгини, ако да посочете няколко:
    8.Можете ли да се сработвате с екип:
    9.От къде разбрахте за сървъра:
    10.Скайп за връзка:

      В момента е: Нед Ное 10, 2024 7:49 pm